niedziela, 8 stycznia 2017

Ruggelaria plotki

Cześć, dziś w tym poście jest bardzo poruszony temat ! 😐 Czytałam inne blogi o Soy Lunie i oglądałam kanał Ruggero Pasquerelli i Cande Molfese Ruggelaria - YouTube każdy wiedział że już od dwóch lat są razem ale przeczytałam plotki na innych blogach że Cande Molfese jest w ciąży!
A jeśli to prawda już nie długo Cande i Ruggero się pobiorą? Prawda? Więc nasz ukochany aktor być może przestanie grać w filmach i telenowelach dla nastolatków! Tak jak Cande! Ją także bardzo lubię kocham jak pokazuje swoje emocje w filmach. Szkoda że nie wzięli jej do roly Luny w Soy Lunie (Nie że Karol źle gra! Gra wspaniale I LOVE YOU KAROL) to mogło by wzmocnić jej więzi z ukochanym. Być może proponowali jej rolę, ale jeśli dowiedziała by się że jej ukochany też gra w tym filmie zaakceptowała by tą role i się jej podjęła. Ale jeśli nie zaproponowali jej tego?
Jak zauważyłam oglądałam nawet urywki z Violetty ale również było widać to w filmie że normalnie się na siebie patrzą i nie są sobą zainteresowani ,,Traktują się jak powietrze" ale teraz? 
Jeśli naprawdę Ruggero i Cande będą mieli dziecko KIBICUJE WAM!!
Kocham tych dwóch aktorów ale szkoda by było żeby ich zabrakło w ukochanych filmach!
Ale fani Karol i Ruggero (Ruggarol) są zasmuceni wieścią, plotkami że Cande jest w ciąży. A w przeciwieństwie fani Cande i Ruggero (Ruggeralia) są zachwyceni że między nimi pojawi się jeden mały szczególik w ich wielkim życiu, a więc czy to plotki czy prawda? Kto to wie?
to na dziś tyle baaaay





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz