czwartek, 5 stycznia 2017

2017 z SOY LUNĄ

Cześć witam was w roku 2017 co najważniejsze chcę wam złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji nowego roku; Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności powodzenia w nauce (jeśli nie skończyliście szkoły)  miłości, radości i bardzo bym chciała żeby każdy wpis na tym blogu był dla was 1% następnym krokiem do największego uśmiechu waszego życia. A uwierzcie mi, na taki uśmiech trzeba długo iść przez życie.A na niespodziankę muszę powiedzieć że będzie nowy sezon SOY LUNY Nowe piosenki Nowe gwiazdy Nowe choreografie Nowe kutnie Nowe miłości Nowe fryzury i Nowe wyglądy
A jeśli mi nie wierzycie tutaj macie Trailery które oglądałam i szukałam  
Mam nadzieje że Luna i Matteo będą razem a nie Ambar i Matteo ponieważ może kogoś obrażam ale moim zdaniem Ambar i Matteo  nie powinni być razem bo ponieważ moim zdaniem do siebie nie pasują.

Patrzcie jak Luna będzie pięknie wyglądała




Matteo także powróci



A jeśli oglądaliście Violette wiecie pewnie kto to jest?? Tak do Brodway 

Jim i Jam te się zmieniły. Czyż nie wyglądają pięknie?


Ambar także się zmieniła. Wygląda lepiej niż wcześniej


A to jest pytanie! Czy Matteo zdecyduję się a rolki


A tu nie wiem o co chodziło. Pierwsza kutnia ?


A to co to za staruszek? (To nie Roberto)


Miguel się nie zmienił ale Mónicka? Ładnie wygląda



Ale Nina i Gastón? Piękna z nich para

Amanda ma nową fryzurę xD


Pedro ma nową fryzurę. W sumie to nawet do niego pasuje


Ramiro i Matteo są nowymi najlepszymi przyjaciółmi? Ale dla czego



to matteo tak zasuwa na rolkach! Ale jak ja jeżdżę już dobre cztery lata a nie umiem zrobić obrotu od 360*


Nie znam jej ale wiem że jest nie ładna takie włosy mi się nie podobają


a to jest prawdziwa mama Luny pięknie rysuję prawda?


To jest mama Luny widać że Luna ma urodę po mamusi.


Okej to będzie na tyle dzisiaj a więc do następnego posta







































2 komentarze: